When a heart breaks no it don't break even

Aha, vad har hänt idag då...
Övervägde tanken att stanna hemma imorse, men fighter som jag är steg jag upp glad i hågen (?) och for på skolan, vilket egentligen var en himla tur eftersom det var matte nationella och so-prov idag. Där hade jag allt tur!
Annars då... Stack till Jessika efter skolan. Gjorde LITE läxa. Åkte tillbaka till malå igen klockan sex för att ha klassmöte. Var ju skoj. Mamma är ju skoj... Haha! Anyhoo, kom hem vid sju nån gång och sedan har jag bara chillat. Blev väl en lite väl sen kväll ikväll också. Jag måste verkligen skärpa mig!

Imorgon har vi ant-dag... Kände mig inte så himla taggad. Fast egentligen är jag det... Överväger fortfarande att stanna hemma, och om det är någon dag är det ju ultimat imorgon, missar liksom inget viktigt arbete eller så... Hm, vi får se hur det blir imorgon.

Nu väntar mein Bett! SEE YA BABES!
/Ruttprutt

Kommentarer
Postat av: ellen

du missade mitt bildspel :D hah

2009-05-07 @ 19:23:29
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0