Looooov

Hej! Äntligen har jag tid att blogga, har som vart full rulle senaste tiden.
Julafton blev väl lugn, mycket mat, typ tusen grader, lite julklappar men användbara!
Fredagen gjorde jag ingenting, åt chirre med mamma och såg narnia för första gången.
I lördags klippte jag av mig håret och chillade med Steph, Marie och Linda och hos Steph stannade jag till idag, när jag for hem, finally.
Imorgon ska jag packa, sen kommer Steph hit, på önsdag drar vi vidare till Umeå där jag möter upp Jessika och drar en mellandags-shopping!
Men ett frågetecken kvarstår. NYÅR. Vad händer då? HÖR AV ER!

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

önsdag?

2009-12-29 @ 09:34:43
Postat av: jacqueline

hoppas du trivs i din nya frippa :D

2009-12-29 @ 18:35:34
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0