Gratz!

Hej. Nu för tiden har jag tyvärr inte mycket att blogga om, jag menar kom igen, jag jobbar 7 - 4 varje dag, har inget direkt liv utanför jobbet och somnar så fort jag kommer hem. Men snart blir det full rulle för min del, men då är det väl säkert så att bloggen lämnas utanför, som vanligt. Haha, whatever.

Idag har jag faktiskt  något lite mer intressant att berätta. Jag var nämligen på lunch-dejt med min kära vän Melisa! Not bad, det blev ett miniskrov på bylla. Mums. Kärleksfullt värre, men lugn, inga kyssar förrän tredje dejten har vi kommit överens om. Förövrigt fyller Melisa år på lördag, GRATTIS I FÖRSKOTT, bara för att jag säkert kommer glömma det när den dagen väl kommer...

Nu väntar käk!

Bjussar på en bild på vår hund.

Kommentarer
Postat av: Vilket vems namn?

Den hunn e tookut. (=

2009-07-24 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0