M-m-mickey mouse

Ja jisses, nu för tiden är jag så upptagen med min design att jag helt och hållet glömmer bort att blogga! Ojojoj.
Hur som helst, idag har jag inlett första dagen på mitt sommarjobb. Hela dagen kändes rätt hemskt när man bara hänger efter och tittar på och känner allas blickar på sig som säger "Du förtjänar inte alla pengar du tjänar in..." Hehehe.

Imorgon blir förhoppningsvis en bättre dag, trots att min förkylning bara blir värre. De får väl försöka väga upp varandra på något sätt, när jag blir sjukare har jag en bättre dag på jobbet. Det lät som en bra idé, så får det tame fan bli. Nu är det bara du lyder order Gud!

Nåväl. Just pumpar Michael Jacksons musik ur mina feta högtalare!
(Ljudet är väl ungefär lika bra som på min mobiltelefon..)
Annie are you okay, Annie are you okay, are you okay Annie är vad jag just nu nynnar för mig själv, sjukt vad killen vad grym på musik. Den var liksom tidlös. Magisk. Något man uppskattar såhär i efterhand, men vad kan man göra åt saken. Bättre sent än aldrig så att säga.

Nej nu ska jag allt ta och krypa till kojs, nu när min kropp börjar säga ifrån. Tidiga mornar tär på både kropp och sinne kan jag säga er. Haha.
Ha en trevlig kväll!

 Killen såg ju faktiskt bra ut en gång i tiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, han såg bra ut en gång i tiden. Väldigt långt bak i tiden. >_>

2009-07-13 @ 21:56:21
Postat av: pernillla

sv; Har du! Åhhh,ge mig ;)Dom är så snygg.

2009-07-14 @ 12:21:46
URL: http://pernilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0