Ooooooooooomarion

Så jävla skönt med helg vill jag inleda dagens inlägg med. Så jäääääääävulskt länge jag ska sova imorgon! Har dessutom inga fler tidiga mornar kvar utan nu är det värsta över! På måndag är det klockan ett som gäller. Fett med sweetness. Hur som helst, för att säga nåt vettigt jag gjort idag har jag, kors i taket, lagat mat. Okej, ett litet kors i taket, det är ju inte allt för ovanligt. Jag och min mor lagade flygande Jakob (Typ godaste maten i världen) och den blev himla god må jag säga!
Ikväll hade jag faktiskt inte tänkt göra nånting alls (Ovanligt Rut...) för fatta vad trött jag är! Haha, det blir nog bara en massa läsning hela kvällen om jag får gissa, och jag är en sjukt duktig gissare!

Kan bjussa på en bra låt och en snygg pajk.



Kommentarer
Postat av: ellen

mannen har en söt mage ;)

2009-07-25 @ 22:59:31
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0