Chizbrgr

Tjosan i trosan!
I helgen  var det som sagt vm. Jag var inte det minsta taggad faktiskt, men den blev ju helt okej i slutändan. No regrets. Eller...
Var i alla fall med S i fredags. Hade egentligen bara tänkt fara till malå ett litet tag för att kolla läget men det blev ju riktigt trevligt ändå. Igår blev det att kolla tävlingen med T och S. Det var sweet. Sedan for jag hem för att senare på kvällen åka tillbaks till malå. Blev dock lite trassel, mycket pga JESSIKA! But whatever, det är ju hon som går miste om nåt.... Hade i alla fall en trevlig kväll med jibbar och annat folk. Blev dock en sen kväll (natt) och idag är jag inte det minsta pigg. Sedan jag kom hem har jag bara jibbat datorn och dragit en session på gura. (Som ni kanske märker är jag numer jibber)

Anyway, mina planer för dagen är just nu att:

  • Äta mat
  • Göra lite läxa
  • Skriva en låt/text
  • Städa mitt rum (BEHÖVS!)
  • Dra en jibb till tha bed.

Tänkte även lägga in en sweet bild på en telefon jag gärna haft i mina ägor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, din lilla jibber <<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3

2009-03-29 @ 21:24:55
Postat av: jimmy

Tjenare!

Du planerade att skriva låtar/texter. Jag reagerade på det, typ "sweet"! Någon bra hittills? :)

2009-04-01 @ 22:32:21
URL: http://metrobloggen.se/jimchord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0