Händelserikt!

Hallojsan!
Igår pratade jag i telefon med persika i nästan tre timmar, så imorse var jag inte pigg... FNISS, men visst kan jag väl offra lite skönhetssömn för den bruttan nog! Förövrigt var denna dag minst sagt soft så jag ska inte klaga. Hade vikarier i stort sett hela dagen, och det är ju alltid nice, så det blev en lugn dag idag. Började stenhårt med gympa men rundade av med en helt onödig NO-lektion där jag inte gjorde nånting. Chill!
Imorgon blir inte alls lika soft däremot. Eller det beror väl på hur man ser det. Ska i alla fall sitta på salong i ungefär tre timmar, känn på den! Blir en liten permanentning då, så det är väl inte direkt ansträngande. Detta händer direkt på morgonen och jag är väl inte klar förrän kring lunch, och efter lunch har jag bara en kort lektion så det blir väl en härligt skoldag i alla fall! Däremot ska jag senare på kvällen koka palt, och det känns väl inte jätteinbjudande, men uppstår det kaos får jag väl kila över till kosmos en sväng. Tjolahopp!

Nu drar jag till med en liten dagens outfit-bild!
HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0