Helgen

  • Hej!
    Nu har jag tagit mig tid till att blogga om min helg.
    Kan ju börja med fredagen, när vi var i backen. Har tappat bort mina pjäxor, så jag, lånade Sandras snowboard utan att egentligen tänka efter. När jag väl kom till backen insåg jag vad jag gjort, jag kan ju faktiskt knappt åka bräda! Men vad gör man, upp i backen bar det av. Gick trots allt inte alls så dåligt, eftersom jag inte kan svänga blev det spurt ner för hela backen, och fart är ju kul så jag är nöjd.
    Klockan två bar det av till Steph. Jag och Dennis följde henne hem tills vi skulle ner på församlingshemmet och samlas. Vid halv fyra stack vi iväg mot Umeå. Jag och Elin åkte med Mayne så vår resa blev alldeles förträffligt lugn. Vi kom fram nån gång vid 6-snåret skulle jag tro, så då packade vi upp våra grejer. Sedan blev det pizza och klockan åtta befann vi oss på Megazone inne i stan. Jag, Dennis och Steph bildade ett lag och vi vann mot dom andra. Klockan tio for vi tillbaka till församlingshemmet där vi skulle bo. Vid ett nån gång gick jag och la mig, tidigast av alla, förutom Mayne då. Vid kvart över fyra steg jag visst upp och kollade telen.. Hehe, att jag ska lyckas gå i sömnen när jag sover i kollektiv! Awkward.
    Klockan åtta på lördagsmorgonen blev det uppställning. Vi fikade och packade ihop våra grejer, och klockan tio for vi in till stan. Där blev det shop-til-you-drop för min del. Då hade vi förresten fått tillökning i gruppen, Natali och Sandra joinade gänget. Jag shoppade iaf två par leggings på gina, super-hot! En mascara och hårspray på kicks, ett par tyg-skor på stadium och en tröja och en sjal på bikbok. Jag är supernöjd med mina köp! Sedan klockan tre åkte jag med buss till lövånger. Där möttes jag upp av morfar. Tvärbytte lite kläder och så blev det snabbt in i bilen igen för att käka middag på nordanå. Var sjukligt trött, så för mig blev det en tidigkväll.
    På söndagen vaknade jag rätt tidigt (För att vara jag.) och nån gång vid tio- tiden skulle jag tro var vi i Bodan och hälsade på bonden. Det var allt en upplevelse må jag säga! Sedan for vi hem till mormora igen och käkade. Mumsfillibaba! Vid fem packade vi ihop oss och stack till Ica maxi. Där blev det stor-shopping och sedan åkte vi hem. Jag var trött, och jag somnade relativt tidigt.

    Nu skulle jag bara vilja avsluta detta inlägg med att visa lite kläder.
     
            Supersnygg outfit från forever21! Hothothot!
                                                                                                                       

                                 Och så en liten dagens outfit

  • Cardigan: H&M 
  • Top: Bikbok
  • Sjal: Mammas
  • Jeans: Cubus
  • Skor: Staduim                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0