Stuff I should do

God kväll allesammans!
Idag har varit en slapp dag. Steg iofs upp klockan 6, men bara för att ha rikligt med tid istället för att stressa vilket jag i vanliga fall gör varje morgon. Usch vad jag hatar att stressa! Det värsta är att ju längre tid jag har på mig ju längre tid tar det för mig att göra allt jag ska, så jag lyckas alltid stressa i slutet ändå.
Förresten känner jag att jag har det lite småstressigt just nu. Måste göra;

  • Sandor/Ida, filmanalys, VG/MVG
  • Tyska prov
  • So, VG/MVG
  • Musik, G/VG/MVG
  • Boken om mig
  • Svenskauppg i övningsboken
  • Matte genrepet
  • IH/NO hälsa
  • Engelska glosor

Men shit, orkar man inte jobba hemma får man skylla sig själv helt enkelt!
Imorgon börjar jag dagen starkt med gympa. Är även sugen på morgonsim men det är väl lite sent påkommet nu, måste ju fixa med skjuts och grejer... Attans. Annars är det superhärligt med ett litet dopp sådär på morgonkvisten!
Nu stundar förhoppningsvis lite läxa, sedan blir det das Bett för mig.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
PEACE LOVE & UNDERSTANDING


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0