Det går bra nu

Heyheyheyheyhey there handsome! Dålig uppdatering, I know.. Och de få gånger jag faktiskt uppdaterar skriver jag om så ovärda saker att ni inte ens vill läsa min blogg! FY MIG RUTAN!

Idag har vart en härlig dag, har äntligen börjar träna inför musikalen! Sjukt härligt att få börja, känner redan tidsbristen.
Åkte i alla fall till pappa efter skolan, skönt att komma till norsjö en helg och liksom koppla av. Inte för att det blir speciellt mycket avkoppling i helgen, men man kommer bort från malå i alla fall, vilket känns skönt!

Annars då... Jo, Rutan tutan här har fortfarande inte hittat några avslutningskläder. Ligger hon risigt till? Ja. Som tur är fick hon lite hjälp av Pontus, som egentligen inte var till någon vidare hjälp men tack ändå. HEHE! ;)

Snart är det fan sommarlov allihop! Rut är taggad! Allt går så bra nu så det är inte sant! Sabba inte det här för mig nu! =D
PUSS PÅ ER SNYGGINGAR!

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi! :) Ellen är också taggad inför sommaren.

2009-05-30 @ 10:57:38
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: bästaste bäste vän

Fortsätt skriva i tredje person allihopa, Det gillar vi!

2009-05-31 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0