Guten morgen!

Godmorgon världen! Vaknade typ nyss, sov liiiite för länge, och nu borde jag egentligen stiga upp, men jag orkar inte. Haha, bra jobbat. Nämen jag har så lite att göra så jag hinner nog ändå, orkar fan i mig inte fixa mig idag alltså, har 3 timmars musik sen gympa, känns himla onödigt att piffa till sig överhuvudtaget. Aja, nu ska jag stiga upp och äta min efterlängtade müsli, mina älskade mandariner, min supergoda proviva och mina nyttiga mackor! Jag är så jävla bra på frukost alltså! HEH!!! Awesome!
Lånad bild, men mina frukostar ser fan ut såhär nu för tiden! Mmmmm yummi

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser att du kom hem som du skulle. Bra. Intressant frukost!

2009-10-12 @ 08:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0