Tjill!

God kväll! Hela min eftermiddag har varit unbelievably chill, har mest bestått av dator - tv - dator - tv - dator osv, ni kan ju tänka er fortsättningen. Gjorde i alla fall supermumsig middag, MM jag älskar halvfabrikat, det blev pulversoppa (kantarellsmak, faktiskt riktigt gott!) och limpa. Haha, luxury. Hade i alla fall tänkt göra en GALET tidig kväll, har tänkt gå och borsta tänderna redan nu. Ska ta en alvedon och sedan sova måååånga timmar för att förhoppnigsvis bli av med den här envisa förkylningen! Förstår inte att den fortfarande sitter i... Men men, vad gör man. Skulle egentligen ha skrivit klart min engelska berättelse idag, men vet ni vad? Min fantasi är likamed NOLL just nu, jag förstår inte, jag klarar inte av att skriva helt enkelt. Inte på beställning i alla fall, det är nästintill omöjligt.. 2 bad 4 me kan jag ju bara säga. Nej nu ska jag ta mig i kragen och sova ruset av mig, hehe! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0