Träningsvärk!

HELVETET vad träningsvärk jag har idag! Ni kan inte förstå!!! Steg upp imorse, kände mig lite mör i mage och rumpa, jobbade på på matten, åt lunch, gick rätt så bra än så länge, och så på eftermiddagen bara brusar det upp och jag kan knappt gå längre! FY å fan, helt galet... Anyway, hade som sagt matte första lektionen, sen nån föreläsning om alkohol och narkotika, sen brännboll. Kände mig inte så peppad på nånting, blir bara sjukare och sjukare, men he ä ba å bit ihop å håll igen! Nu ska jag i alla fall försöka ta tag i mitt liv, fixa nåt och äta och kanske träffa syrran inne i stan eller så. INTE igår man träffade henne vill jag lova! Sen kommer mamma och lillebror och stannar här tills imorgon. Mm så mysigt!

Mat nu. Mums!

Kommentarer
Postat av: bästaste bäste vän

och varför är det så att du är mör i rumpan? Hmmmmmmmm jag undrar, Hmmmmmmm.

2009-10-02 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0