Smarrigt

Good morning everybody! Blev väckt av min mamma vid nio trots att jag sagt att jag INTE ville bli väckt.. Men whatta hell, man kan ju inte sova bort hela sin ungdom. Kom då hem till nåda city igår, sjukt härligt att bara slappa gärnet! Fast speciellt slappt känns det ändå inte som att det kommer att bli.. Måste jobba lite matte idag, vilket suger! Sedan blir det kanske Lycksele ikväll, hoppas hoppas hoppas! Sen hem igen, sova, packa ihop och på söndag förhoppningsvis hinna träffa stockholms-bruden! Sen blir det väl typ buss till Ume-stan igen. Men det är inte illa!

Nu ska jag nog ta mig i kragen och göra lite skolarbete, BRA RUT!
pusssssss

Kommentarer
Postat av: toon

Jag diggar bilden =D

2009-09-12 @ 12:34:09
URL: http://dufårinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0