Tummen upp!

Hey! Uppdateringen senaste tiden har literally sugit, internetåtkomsten har varit från och till, viljan har pendlat, orken har tagit semester osv. Men nu kände jag att jag hade en liten stund över att skriva av mig lite. Finns trots allt inte mycket att säga... Har hänt sjukt mycket på senaste tiden, men det känns mest som att man upprepar sig hela tiden. Allt som händer berättar man säkert tusen gånger för att förmedla det till alla, mamma, pappa, mormor, Jessika, alla andra kompisar osv. Sjukt vad jag upprepat mig!

Flytten till Umeå har trots allt gått problemfritt, ingen hemlängtan, ångest eller penga-brist. Skolan känns väl helt okej än så länge, trevliga klasskamrater, härligt schema, (typ.... Eller, NÄ.) sköna lärare. Nämen allt rullar på om man säger så.

För att uppdatera något som hör lite mer till nuläget. Har spenderat helgen i Jessikas nya fräscha lägenhet i lycksele, sjukt mysig lägga må jag säga! Tror hon kommer trivas superbra. Vi har väl mest slappat, tvättat kläder och sånt. Sticker i alla fall hem till umeå imorgon igen, börjar egentligen inte förrän halv ett och då har vi bara gympa typ 1,5 timme så det blir att vara ledig hela dagen, men det gör ju inget, right? ;)

Hur som helst, nu blir det att sleepa, kan ju inte vända dynet helt bara för att jag är ledig imorgon!

Kan ju i alla fall bjuda på en smaskig bild.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0