Pigg som en lärka!

Oj! Så här taggad har jag nog inte varit på mycket mycket länge! Solen skiner och jag har precis stigit upp efter att ha dragit mig ett bra tag. Nu ska jag gå upp och fixa lite nyponsoppa och frukt, sen kanske jag går ut på bron i finvere och bara steker! Sen måste jag tyvärr in igen för att städa ihop här, alltså städa på riktigt, inte bara stöka bort lite kläder och sånt. Nej, nu börjar det gå över gränsen med stökighet här hos mig. Jag måste organisera! Så att, så får det bli!
Sen får vi se om jag sticker ut och springer också, jag känner mig så galet taggad på allt som erbjuds idag känner jag! Sen blir det kycklingsallad till middag... Oj vad mycket jag har hunnit planera under min "dra-mig-tid"! Underbart!

Och tack än en gång för igårkväll måste jag bara få säga. It was awesome!
Men som sagt.. Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha din frilla var mycket lik min imorse måste jag säga, det enda som hjälpte var att ställa mig i duschen!



Jäklar vilken energi du har idag då :o jag har faktiskt varit duktig och gått en sväng ner till stan och hem, men nu sitter jag här med tunga ögonlock som vilken sekund som helst kommer falla igen!



Oja, det var awesome! :D LET'S DO IT AGAIN SOON

2010-04-11 @ 14:22:04
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0