U can't even handle me right now

Jag är heeeeelt slut och orkar verkligen inte skriva. Har dessutom tusen andra sysslor att göra, men trots allt bloggar jag. Varför? Ingen vet!

Har sagt det förut och jag säger det igen, har haft väääärldens jävla vecka i veckan!!! ÅH SÅ KUNG, och än är den inte slut! Nu vankas tjejkväll i min lägga med umeås tuffaste brudar. Enligt mina beräkningar lär det finnas tusen kilo godsaker i min lägenhet, och jag klagar inte. Men innan dess ska vi hinna städa undan all skit här, så det är nog dags att jag rappar på! SÅ, smell ya later bitches

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God dag! :)

2010-12-19 @ 12:35:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0