Buried

Huh, mår lite dåligt vid tanken av att jag inte sover än.. Får alltid sån konstig ångest över saker jag gör, eller inte gör för den delen. Kan vara allt möjligt, att jag sover för lite, att jag sover för mycket, att jag sover vid fel tidpunkt osv. Blir mycket sömnångest faktiskt.

Nåväl, ligger mest och tänker på Malå just nu. Har inte känt såhär starkt nån gång att jag verkligen är glad att jag flyttade. Malå har verkligen sjunkit för mig på senaste tiden, och jag känner mig nästan lite äcklad av stället nu för tiden... Haha, jag vet att det låter hemskt men det är så det är. Fast då känner jag mig i och för sig lite äcklad av allt möjligt, men det har inget med saken att göra. Hur som helst, jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen här i världen, Malå är ju i alla fall inget ställe jag kommer återvända till, och enda anledningen att jag återkommer är väl pga mitt hem och några fåtal personer, men eftersom band inte direkt stärks av avstånd blir nog mitt hem snart det enda jag har kvar, och snart har jag knappt det kvar när jag mer och mer skapar ett självständigt liv, och då slipper jag Malå helt och håller och det blir ett avslutat kapitel i mitt liv. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, men tanken gör mig i alla fall inte hemskt sorgsen. Malå har inte mycket kvar att ge mig, och när den sista lärdomen är absorberad är allt jag har kvar minnen, och de finns kvar även om Malå försvinner rent fysiskt.

Så, det var några... Djupa(?) rader från min sida. What can I say, Malå är helt enkelt inte min grej längre. But then again, what is? Shit.

Kommentarer
Postat av: Dennis H :)

Nu ska vi inte vara sånna! nog har vi haft många ljuda stunder i Malå? :) hör och häpna... det går att sakna Malå ibland! :O trodde jag inte själv dock, men det går! ^^ Kram

2010-06-19 @ 03:03:38
URL: http://dennisheffner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0