He took me to the river were he slowly let me drown

AH, hem ljuva hem! Har precis lastat av mig allt, och kopplat min bärbara till Olofs skärm och ljud! Kan ju säga att jag bytt upp mig något kolosalt! Dunkar fetingbra musik och ska snart slå igång nåt avsnitt cougar town innan jag kastar in handduken. Känner mig sådär lite för sjuk för att kunna göra nåt vettigt så jag har bestämt mig för att sova bort sjukdomen och försöka bli frisk tills på måndag. DÅ börjar mitt sommarlov på riktigt! Då ska jag banne mig vara frisk som en nötkärna! Så imorgon blir en hemmadag för mig. Tror jag ska ligga inne och titta på serier hela dagen. Låter faktiskt som en riktigt bra söndag.

Hur som helst, senaste gången jag var hemma här i Nåda var för mer än en månad sen. Det var fortfarande snö här, och jag fick ångest av att komma från Umeå där sommaren redan kommit, och sen komma hit. Kan inte förstå hur jag kunnat leva på detta ställe i 13 år! Jag förstår det inte! Nåväl, jag lever, och nu känns det bara mysigt att komma hem.
En till sak jag gruvar mig lite för är att träffa min lillebror igen. (Misstolka mig rätt) Jag undrar hur mycket han har växt och förändrats på en månad! SHIT POMMES, jag ser framför mig ett två meter långt muskelberg med bockskägg och en röst som Bengt Magnusson eller Gunvald Larsson. Jisses... 

NÅVÄL, nu, cougar town! Hoppas att det fungerar bättre idag än det gjorde igår! (Det lovar jag att det kommer göra, kör på bättre internet nu. SWEET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0