Now I'm afraid of silence

Ehm, ursäkta kommenteraren "DU VET VEM RUTAN" på föregående inlägg, JAG HAR INGEN ANING VEM DU ÄR. Det har jag sällan när nån kommenterar nåt liknande. HUR SKA JAG KUNNA VETA?! Förlåt... Då vet du det i alla fall.

Hej förresten. Jag är vaken och är på g att fixa lite korv med bröd. Kändes smarrigt såhär mitt på dagen! Förövrigt vet jag inte om jag har nämnt att jag börjar bli riktigt sjuk, men så är i alla fall fallet. Känner nästan på mig att detta kommer bli en riktigt hemsk förkylning. Brukar sällan bli mycket sjuk, bara lite krasslig sådär, men jag hade så ont i kroppen igårkväll att jag bara ville avlida. Det kändes som att mina revben trycktes in i kroppen, och det kan jag meddela, är INGEN skön känsla! Aber doch, jag lever idag, och försöker att friskna till. (Hur man nu gör det egentligen)
HM. NU -> RAGGARBALLE MED SVÄNGDÖRR!

Kommentarer
Postat av: Anna

BUILD THIS SPACE ON IDLE WORDS

2010-06-12 @ 15:52:37
URL: http://ANNAFTW.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0