Genom eld, bara för ikväll

Hm, för alla de som sett min statusuppdatering @ fejjan kan jag meddela att cougar town vägrade fungera så istället ligger jag nu i min säng och smaskar popcorn och läser bloggar. Finns inte mycket annat vettigt att göra.(Som om bloggläsning är vettigt?) Tar dock en liten paus nu för att försöka få ner nåt decent svart på vitt. Chansen är liten.

Sticker i alla fall som sagt hem till mamma imorgon. För första gången på mycket, mycket länge har jag faktiskt lite hemlängtan. Känns mycket med peppande att sticka hem under sommaren än vintern. Först och främst finns det ju tusen fler saker att göra under sommaren + att man är ledig + vädret (Förhoppningsvis bra JÄMT) + att jag, personligen är mycket mycket gladare under sommaren. Ja, det finns alltså en hel del anledningar. Blir nog trots allt en hemmasommar för mig. Trodde att jag skulle stanna i umeå hela sommaren, men så det ser inte ut att bli. Först och främst sticker jag väl hem nu när ekonomin tryter, alltså stannar jag väl hela juni ut. Bo hemma = BILLIGT. Underbart! Sen blir det ju som sagt jobb v. 28-29, alltså 12 - 23 juli. Nån liten visit till Umeå kommer jag garanterat hinna med, men det blir nog inte alls lika mycket som jag hade tänkt mig. Men nu ska jag inte låsa fast mig vid att det blir en hemmasommar heller. Jag brukar vara ganska duktig på att flänga omkring.

Hur som helst så är jag HUR taggad som helst på den här sommaren. Jag har föreställt mig att det här kommer bli den bästa sommaren jag nånsin haft, fast då ska man ju inte heller ha för höga förväntningar eftersom det oftast sabbar allt. Därför har jag bestämt mig för att lägga ner allt som ens har med förväntningar att göra och bara go with the flow. Brukar funka ok tycker jag! Då blir man åtminstone inte besviken.

Nåväl, nu har jag skrivit en hel del, så därför återgår jag till att läsa bloggar! SKEPP ÅHOJ




Kommentarer
Postat av: DU VET VEM RUTAN

snygg?!?

2010-06-12 @ 01:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0