I am happy cuz you are gone

HEJ HOPP, idag är en SJUKT bra dag, inte pga att jag gjort mycket, eller för att varit duktig (Eller, på sätt och vis..) eller något annat vanligt, nej för JAG HAR SKAFFAT SOMMARJOBB! Jag är så otroligt lättad att jag inte vet var jag ska ta vägen! Hade kanske litat lite för mycket på min tidigare "arbetsgivare" (Var tänkt att jag skulle plantera skog) så det kom lite som en chock när jag fick veta i tisdags att det inte skulle bli av. Så där stog jag då, med minus i ekonomin, arbetslös över sommaren! Kan säga att frustationen var påtaglig. NÅVÄL, efter många desperata, obesvarade samtal fick jag tillslut tag på HARRIET, min räddare i nöden! Blir jobb på hembygdsgården i sommar och jag är inget annat än nöjd! ÅH så skönt! Jag vill bara... Ja, börja jobba kanske. Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu, osv. Nej nu börjar jag svamla. NU ska jag återgå till min städning för IMORGON DRAR JAG HEM TILL MAMMI!

Två år kvar, tjalalalala, två år kvar, tjalalalalala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0