Vi ser ljuset vid tunnelns slut

HEY! Back @ Jessikas place efter en kort, men händelserik dag. Vi tog en sovmorgon imorse, och stack till Jossan och var barnvakter, gick på blomsterhandeln och köpte AWESOME blommor, käkade på frasses och kom tillbaka hit. Allt inom loppet av 5 timmar! Okej, det är inte så lite tid, men det känns så. Kanske med tanke på att jag var vaken mellan 07.00 o ch 01.00 igår. Logiskt.

Nåväl, Jessika är purken som vanligt, NO SURPRISE THERE. Hon börjar bli lite som min mamma, lättretlig hela tiden. Jag tror de båda börjar komma i klimakteriet lite tidigt eller nåt. Jag kan även säga att Jessika sitter och slår mig i skrivande stund. Det säger endel, bevisar min teori.

Jaja, nu ska jag inte utmana ödet, jag vill fortfarande leva. Nu får vi se om jag och Jessika (Lär bli jag, Jessika verkar inte så taggad) ska baka på ett tag, och sen ska vi (förhoppningsvis, det beror på Jessika där med) gå och sola. Imorgon sticker vi hem till Malå igen, och då får vi se vad som händer där. SÅ, that's all I've got @ the moment, SO LONG SUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0