without the ball or cajones

HEJHOPP, vi är vakna och lever. Idag ska vi hinna med att dra både på stan och på mediamarkt. Blir spännande och se hur det går! Annars ska jag göra en silverinpackning i mitt hår så att det blir lite tuffffffffffare. Måste slinga en gång till, sen är jag nog nöjd. JAJA nödvändig fakta.

Igår hade vi en liten mysmiddag med de två hästkvinnorna. Pizza stod på gårdagens meny och jag tror ingen klagade! Utom Natali som åt kebab...... ;ppPpPpPp HEHE....... Jag har sjunkit lågt....
Sen spelade vi lite mariokart på Wii men jag och min tillfälliga sambo stack hem rather early för vi var trötta flickor efter dagens alla äventyr.

Nu har jag mitt minneskort i kameran som jag inte orkar hämta eftersom jag inte stigit upp än, men Jessika ropar "VAD SKA JAG HA FÖR KLÄDER IDAG, IDAG, KLÄDER, VAD, VAD SKA JAG, KLÄDER, HALLÅ, IDAG, KLÄDER, HJÄÄÄÄLP" så jag ska väl bege mig upp, kanske smälla henne lite i ansiktet eftersom hon just kladdade hennes fot på min dataskärm. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0