Filip kan fyra ackord

Hej alla glada osv. Ni hajar. Har haft en OTROLIGT chill dag, trots att jag varit trött och hungrig mest hela tiden. Hade sovmorgon, stack till skolan lite för sent, men vi började i alla fall 10.15. Lektionen slutade 11.10 på't ungefär, och eftermiddagslektionen var inställd. Did i cry with happiness? JA det gjorde jag. Stack till Anna, fick käk, drog in till stan, spenderade pengar jag inte hade osv. Jaja, ni fattar, min dag har bara varit chill. Nu är jag och Jessika hemma och ska förhoppningsvis se X-files eller nåt annat trevligt ikväll, bara ta det lugnt dvs. Är nåt så fruktansvärt trött nu för tiden och jag fattar inte vad som händer! Fyfan. Jaja. Godis osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0