Äntligen!

...Har jag fått träffa Anna! Andra gången för i sommar, wihu! Vi har hunnit med allt möjligt mysigt som tjejer i allmänhet gör, och jag har njutit av mitt underbara sällskap. Bland annat har vi tagit en runda på stan, tagit en fika på The black country kitchen, chillat hemma i min soffa framför filmen Burlesque med en bytta Carte D'or Magical Sunset och en påse sourcream&pepper-chips. Ja, allt gick åt till en film. Sen sov hon över, och när vi steg upp (13.00) gick vi och handlade ingredienser för att göra American Pancakes. Vi åt och åt och åt och slogs av AP-koman, så vi gick och la oss. Råkade slumra till och vaknade upp nån gång kring 8-snåret, när vi klev upp och åt de pancakes som var kvar. Anna stack sen hem, och sen klippte jag lite i min lilla ihop-klipp-bok och såg tv.



Kommentarer
Postat av: Anna

hay jag var inte so ofotogenisk där sm jag trodde :D

söta du. DAKNAREJ REDAN, SLINKA! <3

2011-08-18 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0