MJAU sa katten

Har legat lågt ett tag, endast för att återvända med PAPOW - alotta stuffz

Fast okej, alot är väl att ta i. Men endel. Inte mer än vanligt, men ni hajar grejen. Nåväl, låt oss börja!
Befinner mig precis just nu i Annas soffa och tittar på medan hon bakar. Vad hon bakar får ni inte veta RIKTIGT än, det blir mer en gissningslek senare i inlägget. Hur som helst, vi tar det från början...
.....Jag bestämde mig för att gå från mig till Anna, dvs från Teg till Haga. Jag tyckte att jag var lite duktig och kände mig sådär hurtig och så. Sen hittade jag en klubba i min jackficka...
Hur som helst, jag gick och jag gick och jag gick och möttes när jag kom fram av DETTA:
Lögn. Men nästan. 

Något revolutionerande var att jag faktiskt fick hjälpa till lite vid bakningen. Röra ihop mjöl med typ bakpulver. Revolutionerande indeed, har aldrig hänt förut. Brava!
Och NU till det lite finurliga: GISSA VAD VI BAKAR???
PS. Anna visade att hennes slaskrensare (Sjutusan vilket äckligt ord! Foe shiz, ÄCKELPÄCKEL. Usch.) ser ut som en cissssshht. Bad cisssssshht!!!

Kommentarer
Postat av: Kaoz.

Min högst personliga, för att inte nämna vansinnigt vilda, gissning är att ni svänger ihop något som ska påminna om en morotskaka.

Huh?

2011-08-29 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0