Söndagnatt ja...

Okej, känner av diverse sömnsvårigheter osv. Borde helt klart sova nu, men det är ej möjligt i mitt tillstånd. Misslyckades till och med att somna på spikmattan, och tro mig, det hör inte till vanligheterna! (Kan man säga så? Nu kan man!)

Hur som haver. Har inte mycket att dela med mig av.. Har haft en bra, men konstig helg. Men jag antar att såna ska finnas dom också. Nu längtar jag bara till nästa! Känner verkligen hur jag lever för helgerna nu för tiden... Illa, med tanke på att jag har halva min gymnasietid kvar innan jag får sticka ut i världen och förhoppningsvis göra nånting roligt! (Mest troligt inte, kommer säkert hamna på nåt kontor eller i en kassa på ica kanske. (No offense nu!)) HUR SOM HAVER, detta är ungefär allt vettigt jag kan komma fram till just nu, tror jag... Nåväl. Imorgon är första dagen på veckans krig. För det är så det kommer bli, jag kommer kriga mig igenom denna vecka. Precis som jag har gjort de senaste... Huh. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0