Bomb

Hej. Idag har varit en fruktansvärd dag. Till att börja med i alla fall. Började med att jag var hypokondrisk halva dagen, trodde jag hade allt möjligt, bl.a. att jag var gravid. Nåväl, låt oss hoppas att så inte är fallet! Hur som haver, sov sisådär 2 timmar mitt på dagen och min hypokondri blev lite bättre. Däremot blev allt annat sämre, alltså den riktiga sjukan. Har haft fruktansvärt ont i kroppen hela dagen, och jag blir söndernojig över att jag eventuellt är sjuk under Peace&Love. Samma där, låt oss hoppas att så inte är fallet.
Annars har vi (Jessika) varit duktiga idag. Tvättat, städat och packat. Okej, jag har varit rätt slö idag med tanke på mitt skick, men då har jag i stället bl.a rensat kameran och sorterat lite bilder. Hittade därför en drös med bilder jag nästan hade glömt bort att jag hade. Så fruktansvärt mysigt! Bjussar på några som utfyllnad, snällt va?

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG DÅ!?!?!?!?!?!!?!??!?!" luv u

2011-06-23 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0