Feber är bra grejer!

Hej hej ms bloggalot. Skämt åsido, har legat med feber i två dagar, tillräckligt nära döden för att börja fundera på testamente. Blev dock inte nån lång tankestund med tanke på att jag inte äger speciellt mycket.. Nåväl, nu börjar det dra ihop sig till vår göteborgs/peace&love-resa och jag hoppas och ber till gudarna att jag ska hinna friskna till innan vi sticker. KÄRA GUD, LÅT MIG BLI FRISK SÅ JAG KAN ÄGA PÅ FESTIVAL? SNÄLLA???

Aja. Klockan är mycket och jag vet inte var jag ska sova... Jessikas hus är rätt fullproppat, så det kanske blir soffan i natt, vi får se! Hur som helst så börjar min feber ta över mitt liiiiiiiiiv nu, så jag tror att jag ska hoppa ner i soffan och bara chilla en stund, kanske se om jag somnar. Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0