Jag äter sojamakarooooon

Hej hopp alla gladaaa!

Idag har varit en förvånansvärt jättebraig dag! Mh, humöret har hållts på topp nästan hela dagen! Händer inte ofta nu för tiden om jag ska vara ärlig... Hur som haver, började med en stadig frukost med två sovande brudar i rummet intill. Kände ett starkt craving att bara hoppa ner hos dom och slagga ett par timmar till, men icke sa nicke, jag krigade mig till skolan med en ryggsäck på ryggen inneållande tusen kilo packning. <- true story. Började med lite stress/stresshantering på idrott b, insåg att det är vad som tynger mitt arma hjärta, och insåg att det är dags att agera. Kanske imorgon... Sen blev det längdskidor med dåligt före, njurskada och allt möjligt intressant. Fint väder hade vi i alla fall! Senare matteb och klassråd. På klassrådet hade 3 st i klassen med sig fika. (vi gör sånt hos oss) Låt mig även tillägga att fikat var gjort för hela klassen, 16 pers, och att 8 st infann sig på lektionen. Så ja, förlåt mig fader ty jag har syndat! Sket fullständigt i dieten för ett tag och proppade som om det inte fanns någon morgondag. Det blev alltså en cola, en lakrikts-grej, en japp, x antal kladdkakebitar och andra goda bakverk = SOCKERTRIPP. Har alltså ätit huuuuuuur (okej, inte huuuuur, men rätt) bra som helst dom senaste två veckorna, vilket alltså resulterade i att sockerchocken slog till som en backhand rätt i nyllet. Men det var bra, stack in till stan efter skolan och höll skenet uppe enda till 17.40! DUKTIGT RUT!

När vi sen kom hem gjorde jag sallad, sen tvättade jag massa kläder, har också hunnit städa lite, och senare ikväll kommer AnaBanana hit och pluggar med mig! Effektiv dag, tror fan jag ska börja injicera socker direkt i blodet. YAY!

KLAD RUTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0