ÄNNU MER SJUKLING

Happ, händer här då...? Inte mycket för min del i alla fall. Har suttit i soffan sen ungefär FOREVER. Mitt internet håller på att haverera så snart måste jag ta tag i mitt riktiga liv och faktiskt göra nåt vettigt. Dvs typ lösa korsord, läsa en bok eller nåt annat inte så fysiskt krävande. 

Om jag fortsätter må som jag gör idag så kommer jag nog försöka ta mig till Lövånger snarast möjligt. Ska alltså jobba lördag, så det kanske är lika bra att åka dit och chilla på riktigt, dvs typ slippa handla och diska och sånt där. Vi har dessutom stopp i diskhon så jag kan inte diska, och Jessika är för lat för att gå över till hyresvärden och fråga om en sån där propp-grej ni vet. (Jag frågade sist så nu är det hennes tur...) SÅ, ja. Här ligger jag i soffan och ser diskberget föröka sig. Kung. AJA. Nu febersvamlar jag. En alvedon på det här då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0