Fuck it

Hey! Jag vet, jag är en skittråkig bloggtjej, men vafan. Don't judge me! Skriver i alla fall i brist på annat. Inte för att jag vill eller så, få inte för er nåt. 

Jessika har i alla fall somnat på soffan mitt i filmen vi såg, som förövrigt sög, på vår mysiga söndagsmyskväll. Ja, så här sitter alltså jag med lite saft, en påse ostkrokar, en halv aladinask och lite mandarinskal och funderar "Vad gör man  nu?" Det må ligga en ond hög med ovikta kläder på min säng som skulle behövas ta itu med, men vafan, det är ju söndag, och jag har faktiskt jobbat idag. Fuck it. Annars då? Jag skulle ju kunna se klart filmen som vi såg, bara får att få nåt gjort. Fast nä. Och sova kommer jag inte heller kunna göra... Hm. Kanske ett bad? Eller en bok? Hm. HM. Nä. Jag tror jag stannar här, i horisontellt läge tills jag också somnar. Kanske får bli en natt sovandes skavföttes med Jessika i soffan. Why not. Nåt att skriva i CVt. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0