JULKAOS, JULBORD OCH JULKLAPP

Vi har julkaos i butiken i veckan. ALLA ska ha julgrupper på jul, för er youngsters som inte vet det. Julen är floristernas högtid, det är nu vi lever! Hur som, smakar det så kostar det. Har man dessutom inte sovit mycket natten innan blir det ännu mer kaos. Men det är inget man inte kan åtgärda, lite mandarin och Herba-te gör susen.

Mer än att ha jobbat idag (Det låter som att jag har jobbat som en tok. I själva verket var jag ledig hela förmiddagen idag) har jag stressat mig hem för att byta kläder och sen möta upp För Dej-kören för att käka julbord. MUMMA! Så nu sitter jag på min säng rund som en köttbulle. Smaskens. Nämen det var trevligt.

Sen har jag förresten ÄNTLIGEN fått hämta ut mina skor idag. WOOP! Fyndade Graninge på Tradera.se (Min egen julklapp till mig sjävl) för en liten liten peng, och satan i gatan vad jag inte ångrar detta köp! Det känns som att jag går på kattungar och marshmallows! Kommer nöta ut dessa skor på en sekund!

Nåväl. Nu behöver ni inte veta mer. Bara hur mina skor ser ut. Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0