LEGENDARISK SÖNDAG!!!

MORNING PEEPS! Tog en välförtjänt sovmorgon idag, och nu ska jag precis kliva upp för att göra mig en smarrig frukost! (De två inlägg som redan har postats idag gjorde jag alltså redan igår, eftersom jag visste att jag skulle sova länge idag, smart va?!) Hoppas att det finns lite grädde så jag kan göra nyponsoppa. Känner på mig att detta kommer bli en legendarisk söndag! 

Planer: 
Äta en LEGENDARISK frukost
Eventuellt ta en promenad, har inte vågat titta ut genom fönstret än...
Hänga upp den sista förbannade hyllan som jag inte lyckades göra igår
Ställa upp alla mina böcker som hittills har legat utspridda över golven här och där
Fortsätta julpynta, it's a never ending business
JULBAKA, woop woop
Äta legendarisk middag och sen bananasplit-glass till efterrätt (Praktiskt taget vad som kommer göra den här dagen bra...)
 
OFF OFF AND AWAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0