AFK

Hej! Shit, förlåt att jag är så himla AFK eller vad man ska säga. Bloggen är HELT åsidosatt, även om jag tänker på den varje dag... Har bara inte orken att sätta mig ner och blogga. Det är tidskrävande, okej? Nåväl. Tänkte bara säga att jag lever och mår, även om mitt liv är helt omvänt från vad det har varit de senaste tre åren. Har väl inte riktigt satt mig in i min livssituation riktigt än, speciellt med tanke på att jag inte vet hur länge jag stannar här. I Lövånger alltså.

Jaja. Tänkte bara säga ungefär hur mina dagar ser ut:

1. Stiger upp typ en halvtimme innan jag börjar jobbet, proppar i mig en macka och sticker.
2. Jobbar, oftast 9-18
3. Kommer hem från jobbet, oftast är det jag som lagar mat eftersom mamma brukar ha grejer att göra efter jobbet också (Shit, fattar inte hur den damen orkar!!!)
4. SOFTAR på mitt rum. Lyssnar på musik, checkar fejjan, stökar lite. (Så lite mänsklig kontakt som möjligt)

Så egentligen kan man säga att jag lever i nåt sorts celibat, fast mot människor. Men det blir nog lite så, när man träffar så himla mycket kunder hela tiden. Känner inte riktigt att man behöver nån mer mänsklig kontakt än så, i alla fall i den formen, dvs. första möten osv. För det är vad mänsklig kontakt för mig just nu skulle innebära eftersom jag inte känner en själ här i Lövånger.. Så, är det såhär min sommar kommer se ut? Ah, mest troligt. Lever för helgerna då!

Kommer förresten jobba 6 dagar denna vecka, så jag hoppas att jag får ledigt en dag eller två nästa. Skulle vara soft. Tror jag glider förbi i Umeå en sväng i så fall, skulle vara najs. Shoppa lite grejer till min lya kanske. Skulle vilja pimpa balkongen... Jaja. Nog om detta! Nu ska jag sova och peppa min EXTREMA arbetsdag imorgon. Jaja. Kommer nog bli kul. Ska sälja öl imorgon kväll, så kom förbi i Lövis och shoppa lite av den snygga bartendern... ;)

Kommentarer
Postat av: snyggelisnyggvickan!

Det har funkar inte, om jag ska kunna göra mitt jobb som stalker bra så måste du ju uppdatera mera!

2012-07-08 @ 18:36:52
URL: http://kallamigvickan.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0