EVERT, EN HÅRT ARBETANDE MAN

ÅH, är helt uppe i varv. Har testat allt inför balen nu och jag känner mig rätt redo. Okej att jag ser ut som en stoppad korv i min klänning, för vad kan jag göra åt det nu liksom! Det får bli som det blir. Hoppas på bra väder imorgon ba, annars då jävlar! Ja, det där är ett hot till er vädergudar! 

AHAPP annars då. Tog som sagt en TIDIG buss imorse endast för att mötas på skolan av ett "Hej, du har ingen lektion nu". Vad gör man då? Jo, man drar hem. Kändes sjukt lockande att bara lägga i sängen och slöa, men det gjorde jag icket. Satt istället igång två tvättmaskiner och duschade. Behövdes kan jag säga. Hej Evert 83 år, föredetta skogshuggare, stolt bärare av Helly Hansen. Nåväl. Nu är jag Rut, 18 år igen. 

Som vanligt den senaste tiden är det bildlöst. Suck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0