FAAAART OCH FLÄÄÄÄNG

Hej mina älskade!
Sitter i soffan efter en far och fläng-dag i Umeå. Åkte dit igår, som jag sa tidigare, på inspirationskväll med Interflora. Var klar där kring tio och då åkte jag till Anna, vi snackade lite och sen sov vi. Sov liiiite för länge imorse, men man måste passa på medan man kan! Sen drog jag in till stan, köpte Jonas Gardells första bok ur triologin Torka aldrig tårar utan handskar #1 Kärleken. AWESOME. Lite buzzkill dock att jag har sett två avsnitt ur serien som går på ettan nu... Jaja. Får väl se till att parallell-läsa boken samtidigt som jag ser serien. Nåväl.
Sen drog jag upp på NUS till käkkirurgen och kollade upp min gom, blev där i drygt en timme, och sen köpte jag nåt ätbart och satt mig på bussen tillbaka till Lövånger. Fart och fläng!

Nu ska jag och min mor slänga i oss makaroner och köttbullar och sen ska jag ut på en runda runt Selet tror jag. Eller städa. Vet inte. Hänga tvätt ska jag i alla fall göra. JAJA. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0