SO HOW YA DOIN AND WHY?

HEJ. Det är jeeeeeteeeeeleeeeengeeeeseeeen jag skrev. Asså typ tusen år sen. Men det är okej, right? RIGHT?!?!?!

I alla fall. Chillar just nu i sängen med Jessika. Yeah, ya heard. Ska strax hoppa in i duschen eftersom jag är världens äckligaste människa just nu (Däckbyte och springtur igår, städning på måleriet idag och prommis runt Selet. UTAN dusch. Awwww yeahhhh) Sen ska jag slänga i mig nåt litet att smaska på, sticka till affären och hjälpa mamma och sen dra till Umeå på inspirationskväll. Woop!

Så. Eh. Sen sist då... Har inte hänt mycket. Har varit med Jessika i typ tuuusen år, kanske därför jag inte bloggat. Hängt med grabbarna, vart chaffis i stan, (Aka Skellefteå, för den som fortfarande inte förstår) fått ett till jobb osv. Not much alltså. ;)

JAJA. NU ska jag skynda mig, göra nåt vettigt med mitt liv osv. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0