ÅH VILKEN UNDERBAR DAG

HEJ alla glada! Jag har haft VÄRLDENS bästa dag idag, huuuur bra som helst! Tog en morgonprommis där kring nio-snåret imorse, tog en buss in till stan, träffade Stephen, hann fika 2 ggr, shoppade lite grejs, tog en buss hem, hade "jobbmöte", fixat lite övriga jobbgrejor och nu har jag precis haft en liten skovårdsstund för mina nya fina skinnisar, aka Dr Martens! Just det, jag kanske inte har bloggat om dom? Jag har i alla fall köpt rosa Dr Martens! HUUUUR fina som helst! Lätt den bästa investeringen på länge!! 

Hur som haver. Nu får vi se om jag orkar mig ut på en liten löptur i det blöta vädret, men jag tror nästan inte det. Kanske lägger mig och ser en film eller dylikt, och bara somnar till ljudet av regndroppar mot rutan. Känns helt okej det med! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0