WOW

Ja, det är det enda ord jag kan finna för hur jag känner när jag läser gamla inlägg och inser HUR MYCKET JAG SAKNAR ATT BLOGGA. Det är helt sjukt, det här är ju typ mitt kall i livet. Att skriva. Så - varför tog det då slut detta underbara, vackra skapande? Ja. Livet kom emellan kan man väl säga. Det blir tydligen så när man blir vuxen. Livet kommer ivägen.
Men jag ska inte klaga. Livet är kul det med.

Så, vad gör jag? Jo, jag sitter på jobbet jag. Stänger på 10 min. Får man blogga då? Tveksamt. Ber om ursäkt till min chef (aka mamma) om hon ser detta. URSÄKTA. Men det är ingen vidare rush i Bureå idag.Har gjort alla dagens sysslor och bara väntar på att få stänga och gå hem.

MHM, så annars då... Säger såhär jag - nu blir det åk av! Bloggen SKA baske mig igång igen, och jag ska baske mig MÅ BRA AV ATT SKRIVA. Mhhhh. Until next time. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0