BRAVO RUTAN!

ÅÅÅÅÅÅÅH idag ska bli en sån duktig dag så ni fattar inte!
Ja, det här har jag åstadkommit och ska åstadkomma idag!

  • Ätit frukost ute i solen, nyttigt bröd och allt!
  • Gjort läxa! KORS I TAKET!
  • Kollat allt jag borde på datorn så jag slipper den senare idag.
  • Ska snart dra en prommis till brännberg tror jag, nyttigt!
  • Städa mitt rum, på riktigt.
  • Sy fler kuddfodral.
  • Baka bullar eller bröd.
  • Hjälpa till med middagen.
  • Eventuellt ta en trip till malå, om jag nu orkar efter allt jag ska göra idag!

PJU! Jag tycker att jag låter så himla duktig! Då återstår ju bara att se om jag nu gör alla de här grejerna, eller ens hälften...

Ha en trevlig dag, för det ska jag ha!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0