Chilll!

Igår fyllde som sagt jessika år, ett STOOOOOOOOOORT grattis till henne. Att hon är sexton innebär nu att hon får övningsköra, har fått ligga med hur många hon velat i ett helt år, att hon dricker lagligt i andra länder, sweet sixteen helt enkelt. Eller nåt sånt.

Aja, idag är iaf en chill dag, vaknade hos jessika, tog oss lite fika, lite kort, sedan bar det iväg till malå, jessika körde såklart. Det märks att hon är lite ovan i trafiken...! Sedan skjutsade hon hem mig till nåda, så jag gjorde lite läxa och sedan började jag baka bullar. Japp, jag är faktiskt duktig egentligen!

Så nu väntar jag bara på att bullarna ska jäsa klart!
HARE GÖTT


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men herregud va fort hon börjar övningsköra xD jag har inte ens börjat än och jag fyller 18 i juli :P hehe

2009-04-26 @ 18:28:21
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0