Freaky friday

Jamen goddag! Eller ska jag säga god eftermiddag...
Idag blev en riktig shoppardag för mig och pappa, drog en runda i Norsjö. Började med konkurskompaniet, for sedan vidare till konsum, varuhuset, lite diverse affärer, blablabla. Jag själv inhandlade i alla fall två par SUPERSNYGGA solbrills! Jaaaaa vad jag är nöjd, fick båda två för 10 kronor. Jag är nöjd med mitt fynd! Blir bilder på dem senare.
I alla fall, när vi sedan kom hem gjorde vi (jag) mat. Bilder kommer också senare. Blev väl en liten incident där, men jag väljer att inte ta upp den utan ta äran för den goda maträtten istället.
Nu har jag precis duschat och klätt mig och väntar på besked från Felicia. Blir väl smink och hår snart, men inte riktigt än. Jag har ju hela kvällen på mig!

Nu ska jag ta och kolla lite kläderrrrrrrrrrr! Japp, hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0