Give me a call, I miss you

Idag har jag haft ont i min handled. Buhu för mig, har ingen aning om vad jag gjort men ont gör det. Men he ä ba å bit ihop å håll igen!
Annars har jag kännt mig rätt duktig idag. Har inte gjort speciellt mycket mer än andra dagar, snarare mindre, men jag känner att jag blivit klar med nödvändiga saker. Efter skolan gick jag och Jessika på en liten jobbsökar-runda. Utan några vidare besked dock, men det är väl alltid en bra början. Efter vårt sökande for vi hem till henne, egentligen bara för att jag skulle testa ett par snowboarddojjor. Vi åt lite mat, godis och så spelade vi lite kort. Det är ungefär allt jag åstadkommit idag. Men det var väl inte illa pinkat det!
Nej, imorgon blir det backen för fulla muggar. Är lite orolig för min handled men vafan, har vi backen så har vi backen! Fast förmodligen kommer jag bara sitta i nån kåta och tjocka mig. Oboy ska jag självklart ha med mig, godis, kyckling osv osv... Ja, det blir nog käk hela dagen i stort sett. Fast lite åk blir det väl, måste ju träna lite på mina svängar, lite rostiga är dom. Men träning ger färdighet!

Är lite sugen på att köpa några snygga skor, but no, jag gör det inte!
 Skooooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0