Once more, TOBBE

Förlåååååt att jag skriver så tråkiga inlägg but that's me...  Idag gjorde jag förresten världens godaste tacopaj, creds 2 me. Rätt roligt att de två första meningarna slutade med me. Galet, nu gjorde den tredje det också. HEHE! Förlåt, jag tror att jag är lite småvirrig idag...

Bara för att jag är så tråkig själv tar jag ännu en gång hjälp av Tobbe. Ja, han är väl mitt träd i mörkret om man säger så. (Ingen kanske förstår min humor...)
Tyvärr har jag
inte så himla mycket mer att säga om honom sen sist, men jag ska skrapa fram lite rolig info ska ni se!
Hm...
Tobbe ska låna ut en snöbräda till mig på torsdag, det tycker jag är snällt. Dock säger han att brädan är dålig, men det gör inget, för då matchar vi varann. Jag och brädan alltså. Tobbe har också sagt till mig att han skulle snagga sig. Då hotade jag honom. Jag tror han blev rädd och avfärdade tanken. Han sa också till mig att han hade tänkt köpa en limousin för alla gånger han ska till Norsjö på dans. Då blev jag impad och ville ta mig en åktur. Han vägrade hämta mig... Nyss sa han också att han var snygg och bäst, fast man vet aldrig med Tobbe, han brukar ljuga lite ibland. Fast jag antar att jag måste tro honom, annars får jag ingen massage som han har lovat mig.
Nu kommer jag inte på nåt mer om Tobbe. Återkommer när jag hittat på mer fun facts.
Adjöken fröken

Kommentarer
Postat av: matilda

sv; nej det har du rätt i ;) hehe. men om du typ, läser lite andra bloggar och så, typ kommenterar så tittar dem säkert tillbaka (lite tips bara:) )

åå skönt att höra :) de e bara bra här med :):)

2009-04-08 @ 12:43:01
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0