Wonderful

H-H-H-HEJ

Ja, jag är lite lat här på bloggen, och på datorn över huvud taget, men whatever, jag har väl annat för mig. Eller?

Tobbe tyckte att jag skulle skriva om honom idag eftersom jag har total bloggtorka så jag drar väl en liten vers om honom då.

Tobias, bor i malå, är en s.k jibber, äger tydligen på GH, sa att han kunde äga mig varje dag. Han brukar även köra skoter, typ följa små flickor med en trapper till malå-vännes. Ibland träffar han kompisar också, men det händer inte allt för ofta för han har inte så många. Dessutom sa han precis till mig att han var gay, but gay's okay. Han kan bita på sitt hår, är superstolt över det. En gång i tiden råkare jag riva sönder hans jacka, fast jag har lovat att laga den, men sen slängde han bort jackan så jag fick aldrig chansen. Dessutom har han lovat att laga mina byxor. Sedan har han lovat att ge mig massage också, det ska han banne mig stå för! Nu vet jag inte så mycket mer om Tobias. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Kudde

Otippat att tåbbe va gay ;P

2009-04-02 @ 21:33:58
Postat av: kudde

Otippat att tobbe va gay ;P

2009-04-02 @ 21:35:06
Postat av: Linda

ha ja det är han faktiskt :)

2009-04-02 @ 21:58:12
URL: http://liindaastroms.blogg.se/
Postat av: Tobbe

ja ASSÅ han måste jhu vare det, asså heltsjukt.

2009-04-04 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0