You can't say no to me

Oj, nu händer det inte mycket här på bloggen! Men har man annat för sig så har man.
För tillfället sitter jag i Norsjö. Japp, bestämde mig för att besöka pappa innan han åker outlandish.
Igår var jag med Steph. Vi träffade Caisa nere på byn och hängde med henne ett tag. Slutade med att hon bjöd in oss på tjejkväll eller vad man ska kalla det, så senare på kvällen badade vi tunna hemma hos henne, vi tre och några tjejer till. Mycket mysigt om jag får säga det själv!
Sov i alla fall hos Steph i natt, steg upp halv nio, duschade och stack ner på sjukan för att ta livmoderhalscancerspruta nr 2. Jappjapp, det gick bra och efter det gick vi förbi hos Caisa igen för att hämta upp min kamera som jag glömde. Slutade med att vi blev bjudna på frukost i deras underbara kök! Jaaaa vad jag älskar det, wonderbart är det verkligen! Senare gick vi i alla fall hem till Steph, lekte med hundvalparna ett tag innan jag skulle gå ner till bussen. När jag kom fram till Norsjö tog jag och pappa en raggarsväng runt byn, käkade på frasses och tog ett litet besök hos farmor. Var verkligen längesen jag var dig! Skamligt.
Anyway, nu sitter jag ensam hemma i lägenheten, pappa skulle visst på nåt årsmöte, så ikväll blir det kanske lite städning/rensning, ev. spakväll för min del, om jag inte tar tag i saken och söker upp någon att umgås med. Vi får se hur det blir med den saken.
Ha en trevlig kväll!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det som är skamligt! är att du aldrig hälsar på mej längre :(

2009-04-18 @ 11:41:39
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0