bildlöst

A new day has come, och jag är mör och ej utvilad. Hoppades på att få sova bra och länge nu när jag väl kom hem, men till min stora förvåning var mammas stora säng så obekväm att jag är alldeles mör på hela vänstra sidan nu. Jag längtar "hem" till Umeå till MIN säng. Den är mycket skönare! Hur som helst. Skulle mer än gärna visa bilder på mina nya inköp som jag gjort under min tid i umeå men jag har ju som lite dåligt med internetuppkoppling där osv, och nu har jag då inte ens kameran med mig så det får vänta tills en annan gång. Kan ju bara säga att jag har köpt ett par supershyssta glajjor som jag kommer använda typ varje dag! Eller nåt... Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen se vad som händer i norsjö ikväll. Ha det bra! Puss.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Oja, de var jävligt het ;) de var vi båda

2009-08-23 @ 12:24:58
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0