Fundersamt

HEY! Rut is back on track, så att säga. Det mesta är förflyttat till läggan och jag är SJUKT taggad på flytt på torsdag! Har även haft en chill helg hos mormor med släktträff och grejer. (även om släktträff inte är min grej, i hate it.) 

Kände mig dock lite kluven nu när jag kom hem till nåda. Om jag ens kan kalla det mitt hem längre. Haha, känns så sjukt nu, känner mig rätt splittrad, trots att jag alltid varit det. Mamma har haft vårdnaden, bott hos pappa varannan helg, är hos AG säkert mer än hälften av tiden jag har hos mamma, och nu har jag även ett fjärde hem! Fast det är ju faktiskt mitt alldeles egna, delar det inte med någon. Rummet här i nåda är ju dessutom nästan helt tömt på mina grejer nu, allt som finns är lite kläder och min säng + lite oviktiga småsaker. Har inte ens en stereo! Känns verkligen inte som hemma längre. Men aja, jag taggar tills på torsdag, tar mig tid att fundera över den här flytten en annan gång. 

TACK FÖR MIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0